Geen menu aan de linkerkant? Klik hier!

19 oktober, 2006   

17 OKTOBER 2006


(afb.: Will Zero)

Natuurlijk had ik die e-mail over 17 oktober al tientallen keren op m'n scherm gekregen, vanuit Nederland + Vlaanderen + Portugal + New Zealand, enz., en dan bedoel ik die mail over 17 oktober waarin een speciale kosmische straal wham! deze aarde treffen zou, en waarin ons gevraagd werd daar in positieve energie mee méé te leven.
Ik houd op zich niet van dit soort berichten over stralen en violette zonnen en rose vlammen en ander spul dat als mitrailleurs op de aarde gericht wordt,- het doet me altijd te concreet aan, te menselijk-waargenomen. Maar oké, ik had de dag in mijn agenda gezet, met grote letters: 'positief denken vandaag!'
Enkele dagen vóór die dag voelde ik me 'anders ' worden. Zo'n beetje alsof een totaal onbekend segment van mijn ziel het aan het overnemen was van mijn lekkergewende haaibaaierige persoonlijkheid die zo goedgebekt, arm doch gelukkig, door het leven struint.
Ik kreeg in dat weekend ook nog een zielsportret cadeau, waar ik door beeld en duiding diep geraakt, zelfs ontsteld, werd, omdat daarin die verandering gewoonweg beeld en woord kreeg (zie vorig bericht).

In de nacht van zondag op maandag werd ik zo ziek als ik nog nooit tevoren. Ik ben wel een en ander gewend, maar stekende rugpijn, met braken, diarrhee en bloedingen tot aan mijn tandvlees toe, was iets te veel van het kwade. En slapen tussendoor, slápen! niet normaal (ik ben een heel slechte slaper). Ondertussen steeds dat goede gevoel (ja, je begrijpt het van jezelf niet) dat het 'heel goed is', 'geen enkele reden tot bezorgdheid', en dat je maar 'zacht voedsel moet eten en drinken', terwijl je fysiek niet eens in staat bent om dat uit je 'kelder' naar boven te hijsen.
Gedurende de dinsdag 17 oktober begon aarzelend het herstel, maar dit lijfje was zo zwak dat ik alle afspraken tot en met woensdag af moest zeggen (waar ik altijd een bloedjehekel aan heb, afzeggen van afspraken). Wel positief gedacht natuurlijk, voor zover niet in slaap.
Pas woensdag beter bij machte.
Maar er IS iets gebeurd.
Het 'anders worden' ging gewoon door al die dagen, en ik moet vandaag, donderdagavond, eerlijk tot erkenning komen dat ik iemand anders ben geworden in mezelf. Ik reageer anders, en ervaar anders. Ik ga niet zeggen hoe, want dan vertrouwt niemand me meer.
Maar IK NIET ALLEEN!
Wie schetst mijn verbazing-en-toch-niet-verbazing, als ik lieve vriendin C aan de lijn krijg, die precies hetzelfde vertelt (minus lichamelijke ontzetting, maar zij kent weer andere).
En als ik de mail van MM lees: op haar manier precies hetzelfde.
En dan nog een kort koffiebezoekje van A: precies hetzelfde!
Er is echt iets gebeurd. Collectief, of anders toch collectiever dan met mij alleen. Rond die 17e, met afronding op die dag zelf. Violet of niet, het beïnvloedde ons.
Wat was/is er in 's hemelsnaam aan de hand?

U die dit leest, en een soortgelijke ervaring heeft, wáág het niet om mij persoonlijk te mailen. Wees oprecht, sta op, en geef uw reactie Hier.
Misschien kunnen we er een kosmisch liefdesonderzoekje van maken.


Reacties:
Ik wil wel reageren:
Met iets minder lichamelijke, maar iets meer psychische 'toestanden' maakte ik die dagen iets vergelijkbaars mee. Nog niet klaar. Alsof er iemand 'anders', sorry hoor, onder mijn opperhuid vandaan kruipt, wel milder, gemakkelijker.
Kees Sanders, Hengelo (Nederland)
 
de nieuwe energie komt als een nieuwe dageraad op. gestaag komt alles en iedereen met de nieuwe frequenties in aanraking.
er zat een barriere van oude krachtige energie,
die een stagnatie veroorzaakte. die stagnatie is de afgelopen weken opgehouden te bestaan en nu kan met die extra input van 17 oktober de dag pas echt beginnen.
wij denken dat een nieuwe golf van trillingen nu pas kan gaan resoneren in ons bewustzijn. dat resoneren vraagt om een
aanpassing van de bestaande energievelden en heeft als gevolg :
fysieke klachten. dus heel rustig aandoen is het advies.
tot zover, kiss!
 
Hoi Hannah,
ja, even inhaken op de 17e oktober. Ik had ook diverse e-mails ontvangen over dat onderwerp. Er was er eentje bij, zeer onheilspellend van toon en technisch tot in het detail. Werkte op mijn lachspieren. Het is al jaren gelden dat ik mij bang liet maken door een opgeheven wijsvinger. Terug naar dinsdag 17 oktober. Ik was met mijn zus en zwager en de twee kinderen de hele dag in de Efteling. Voor het eerst, sinds ik in 1968 daar was,op schoolreis. Ik had een geweldige dag met de kinderen. Alles was leuk. Ook de attracties. En als laatste het sprookjesbos. De kinderen zijn 6 en 7 jaar oud. Zij zijn nog magisch van zichzelf. Kijk en dat, dat magische van de kinderen en misschien ook het magische van de dag, dat heb ik gevoeld, beleefd en ervaren. Heerlijk. Genieten in meervoud. Veel liefs, Cathy.
 

Een reactie posten





<< Terug naar start

Archief

juli 2006   augustus 2006   september 2006   oktober 2006   november 2006   december 2006   januari 2007   februari 2007   maart 2007   april 2007   mei 2007   juni 2007   september 2007   oktober 2007   november 2007   december 2007   januari 2008   februari 2008   maart 2008   april 2008   mei 2008   juni 2008   juli 2008   augustus 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   maart 2009   april 2009   mei 2009   juni 2009   juli 2009   augustus 2009   september 2009   oktober 2009   november 2009   december 2009   januari 2010   februari 2010   maart 2010   april 2010   mei 2010   juni 2010   juli 2010   augustus 2010   september 2010   oktober 2010   november 2010   december 2010   januari 2011   februari 2011   maart 2011   april 2011   mei 2011   juni 2011   juli 2011   augustus 2011   september 2011   oktober 2011   december 2011   januari 2012   februari 2012   maart 2012   april 2012   mei 2012   juni 2012   juli 2012   augustus 2012   september 2012   oktober 2012   november 2012   december 2012   maart 2013   april 2013   juni 2013   september 2013   oktober 2013   februari 2014   maart 2014   september 2014  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?