Geen menu aan de linkerkant? Klik hier!

16 juni, 2013   

EIGENLIJK.....

Eigenlijk geloofde ik er niet in.
Waarin? In het belaagd worden door zwarte krachten als je een publieke lichtwerker bent. Dacht ik altijd dat het wel aan henzelf zou liggen. Ergens....
Bijna 4 jaar geleden begonnen er ongewone dingen bij mij. Ik scheurde het energielichaam van mijn overleden moeder van me af, prima!
Maar ik stond daarmee wel wagenwijd open; daar hield ik geen rekening mee.
Ik kwam toen in kontakt met een jong meisje dat helende krachten zei te hebben. Helemaal niet prima, het begon slecht met mij te gaan, en toen ik haar nodig had was ze er niet. Maar ondertussen had ze wel heel wat geïncasseerd, omdat ik dacht haar te moeten steunen.
Mijn broer stierf; een sterfgeval in lijnen van bloed maakt altijd open: er ontstaat even een scheur bij nabestaanden, waarin van alles plaats kan vinden.
Een geliefde vriendin offerde me aan het humeur van haar man.
Ik liep scheur na scheur op in mijn bewustzijn. Het voelde alsof er op mij geaasd werd.
Dit alles en nog veel meer leidde ertoe dat ik nachtelijke visioenen kreeg van de ondergang van Atlantis. Vreselijke beelden van seksuele aberraties, mishandeling van mannen door vrouwen, enz. Mijn geest die toch niet preuts is, kwam terecht in een afschuwelijke onderwereld.
Daar werd ik een prooi van krachten die de bewustzijnsgroei van de mensheid willen vertragen en verhinderen. Op geregelde tijden dempten die mij zozeer dat ik enkele dagen niets kon. Dit gebeurde steeds vaker. Tot ik zelfs een week of twee geleden mijn geliefde POORT-dag niet meer kon geven. En nog had ik niet in de gaten hoezeer ik onder invloed stond (beter gezegd: lag). Nòg verweet ik het enkel mijzelf: niet wilskrachtig genoeg, enz.



Je zoekt en je zoekt en je zoekt... als lichtwerker krijg je soms rake klappen vanuit het duister, en wanneer je dan hulp zoekt blijft de hulp vaak vaag liefdevol. Dat bemoedigt wel, maar toch. Tot ik bij Dineke en Karel Jongepier terecht kwam, www.djr-advies.nl .
Zij keken op alle lagen naar mij, en kwamen met concrete adviezen: bepaalde bachbloesems, kruiden, haptonomie, antahkarana-energie. (http://www.reikiactivo.com/nl/meditatie/andere/antahkarana)
Zeg maar gerust: van lichaam tot en met geest, van bewuste tot en met onder- en bovenbewuste. Zonder er doekjes om te winden.
Zij meten je boviswaarde. Boviswaarde is het trillingsgetal van materie. Zo heeft elk product of voorwerp en ook alles wat leeft een trillingsgetal, die is uitgedrukt in het aantal Bovis.
Wanneer de trilling hoger is dan 6500 Bovis ,geeft dit energie en zal ons versterken.
Een lagere waarde dan 6500 Bovis kost energie en zal ons verzwakken.
Terwijl wij als mens ascenderen verhoogt onze trilling oftewel onze boviswaarde.
Onze boviswaarde is te meten door middel van pendelen. Dinekes rapport maakt gebruik van de oeroude kracht van het woord: “wanneer iets verwoord is, dan bestaat het op de etherische en fysieke niveaus, en wel met die kracht als waarmee het is verwoord.”
Haar rapport heeft heel grote kracht, en wat mij als zwarte mantel vaak alle adem en energie benam de laatste tijd, werd erdoor geraakt en stond vlammend van woede op. Ik zie nu heel goed dat Dinekes rapport dat wat mij al bijna vier jaar belaagde als lichtwerker getriggerd heeft, boos heeft gemaakt zelfs. Wat een krachten maakt zij los, Dineke! En wat wonderschoon is hun samenwerking: Dinekes indringende niets ontziende rapport en Karels glasheldere uitleg van al het esoterisch achterliggende, van uit zijn brede achtergronden.



Op de meting volgden adviezen, vooral op kruiden- en Bachbloesemvlak. Want de gewone geneesmiddelen van de farmaceutische industrie werken allemaal nog met lage Boviswaarden, terwijl je zelf al een stuk hoger van frequentie bent geworden. Dus doen die farma-middelen niets meer. Daarentegen zijn heel wat natuurlijke kruiiden ook aan het ascenderen, en die kun je dus nemen.
Alles kwam in een stroomversnelling. Het werd een harde strijd. Karel legde me telefonisch alles uit, helder en liefdevol.
De door hen aangeraden antahkarana's verkoelden en maakten alles helder. Het waren net grote engelen die aan mijn zijde stonden.
En ja, toen sloeg het om. Ik werd me gewaar van mijn eigen Licht. De kou in m'n lichaam gleed langzaam weg. Er kwam ook meer adem... Vandaag weet ik dat het goed komt, en dat het al aan het goed komen is. Ja, ik zeg tegen Dineke en Karel: ‘Jullie hebben me zo na gestaan. Jullie hebben me bewust gemaakt van wat er werkelijk gaande was, en is. Pas als het je bewust geworden is, kan er werkelijk ommekeer komen.’ De zwarte mantel die me bijna 4 jaar beklemde, en waardoor ik steeds weer opnieuw inzakte, die is weg! Nu zit ik nog wel met een fysiek dat gerafeld en gescheurd is, en nog zwak. Maar elke dag voel ik dat de zwarte periode voorbij is, en dat het nu way up gaat. Je kunt je niet voorstellen hoe gelukkig ik daarmee ben.
Kontakt te hebben met het Licht dat je bent, geeft een stille onverwoestbare vreugde.
Het komt goed.
Toch nog.




Reacties:
Wat fijn voor je Hannah ,hopelijk is dit echt wat jij nodig had.

Wens je weer veel liefde en vooral eigen liefde .

Hartelijke groet Aagje Bakker
 
Naam (verplicht): Nelleke
Telefoonnummer:

Hoi Hannah Manna,
Ik las net je schrijven aangaande je persoonlijke ervaringen met het duistere.
De plaatjes die je er bij heb geplaatst heb je natuurlijk bewust uit gekozen.
Twee draaien de linkse kant op en twee de rechtse kant.
Ik gebruik altijd het Engelen*Zwaard (zo noem ik dit) die links draait in mijn aura (mijn omgeving) als ik even flink zelf etherische schoonmaak en ruimte wil hebben voor mijzelf. Heftige energie die ik heel bewust gebruik. Het is net een scherpe disk die ik het Werk laat doen. Ik heb ook nog andere technieken hoor maar dit is er een van.
Dat wil ik je even laten weten. Warme groet van mij en tot liefs, Nelleke

 
je openhartigheid versterkt degenen die duit moeizame pad alleen menen te gaan,
Klaas V.
 

Een reactie posten





<< Terug naar start

Archief

juli 2006   augustus 2006   september 2006   oktober 2006   november 2006   december 2006   januari 2007   februari 2007   maart 2007   april 2007   mei 2007   juni 2007   september 2007   oktober 2007   november 2007   december 2007   januari 2008   februari 2008   maart 2008   april 2008   mei 2008   juni 2008   juli 2008   augustus 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   maart 2009   april 2009   mei 2009   juni 2009   juli 2009   augustus 2009   september 2009   oktober 2009   november 2009   december 2009   januari 2010   februari 2010   maart 2010   april 2010   mei 2010   juni 2010   juli 2010   augustus 2010   september 2010   oktober 2010   november 2010   december 2010   januari 2011   februari 2011   maart 2011   april 2011   mei 2011   juni 2011   juli 2011   augustus 2011   september 2011   oktober 2011   december 2011   januari 2012   februari 2012   maart 2012   april 2012   mei 2012   juni 2012   juli 2012   augustus 2012   september 2012   oktober 2012   november 2012   december 2012   maart 2013   april 2013   juni 2013   september 2013   oktober 2013   februari 2014   maart 2014   september 2014  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?